Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Anniqa - 23 februari 2010 17:39

Bilen bodde över på brorsans jobb över natten och det gillade den :)


Brorsan kom susande med den och hämtade mej och dottern så vi skulle kunna ta oss till jobb och skola. Gudars vad glada vi blev. VILKEN LÄTTNAD!!!


Eftersom jag har fått en massa tips den här helgen så åkte jag raka spåret till Preem för att tanka fullt och hälla i mera K-sprit. Köpte även ny startspray eftersom jag känner att jag borde lämna tillbaka lite av allt jag lånat i helgen.


Sen skulle jag iväg då, mot jobbet. Frihetskänslan var total när jag äntligen hade bil igen.


Självklart startade den inte.


...


...


...


Mamma är inkallad eftersom jag tycker att hon behöver sällskap och vi behöver tillgång till hennes bil. Bränslefilter har hon tagit med sej också och jag har snackat med gossen som bytte startmotor för nån vecka sen. Jag är skeptisk men har inte givit upp hoppet helt. Eventuellt ska vi dra bort den till skroten i kväll. Det beror på om vi får fram nån vettig bil att dra med.


Jag återkommer.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards