Alla inlägg den 1 september 2009

Av Anniqa - 1 september 2009 18:35

dvs ryggskott som strålar ner i skinka/ben.


DET har jag fått nu och det kan tänkas att det är precis så här jag kommer att avsluta mina dagar. -Med en bredbar dator på magen, liggande i soffan i en oerhört obehaglig ställning eftersom jag råkade landa på en hopknölad luvjacka när jag tog ett djupt andetag och tippade omkull mej.


Den här lumbagon har väl pockat på uppmärksamhet mest hela sommaren men eftersom jag valt att ignorera det så klippte den till ordentligt istället. Detta inträffade i natt.


Det funkade hyfsat fint om jag sträckte ryggen i en mycket obekväm pose, sen gick det åt helvete så fort jag vaknade för då la jag mej som vanligt och då var det onda tillbaka igen.


Var och masserade på morron och hade nån idé om att hålla masken men det sprack ju redan när jag skulle ta mej ur bilen där i Bergvik. Funkade inte så bra utan att svära, grina illa och hålla andan.


Nåväl, jag fixade massagen utan större besvär men sen när jag skulle åka bil upp till Bollnäs för att jobba på Hantverkspaviljongen så var det färdigt. SATAN I GATAN vad ont det gör. Det gör ont när jag sitter, står, går, andas, håller andan och när jag rör armarna. Annars är det rätt ok.


På vägen hem reducerade jag antalet växlingstillfällen radikalt och valde enbart de udda växlarna. 2:an och 4:an gjorde bara FÖR ont.


Hade jag inte haft så fula trosor idag hade jag åkt in i Kilafors och tvingat min kompis som är superduktig på att massera att fixa mej men nu har jag som sagt tagit mej ner i soffan och orkar knappt tänka på hur det ska bli om jag tex blir kissnödig. SUCK!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards