Direktlänk till inlägg 21 september 2009

I morgon får jag nyckeln!

Av Anniqa - 21 september 2009 21:42

Ja, till nya lokalen i Söderhamn.


ÅSbäcksgatan 36a är det som gäller och ge mej några dagar bara så ska det väl gå att kika in på en kopp kaffe sen.


Det ska bli så oerhört skönt att få iväg firman från hemmet. Nu blir det massage, kok och kontor under samma tak och det taket ska jag inte bo under.


Eftersom det var så tramsigt på jobbet efter rånet så hade jag typ 10 minuter på mej att kika på de två lokalerna jag velade mellan. Jag var inte ens in i det rummet jag ska massera i så lite skitis är man allt.


Håll tummen för att det ser hyfsat ut för jag har faktiskt första behandlingen där i övermorgon i svinottan.


Gulp!

 
 
Ingen bild

Lena/.

22 september 2009 20:14

Grattis, grattis ! Det börjar lukta vuxenpoäng !!! Bostad i stan(nästan) o egen lokal till företaget, strålande ! Lycka till, jag vet att du har ben nog att stå på !
På tal om svinotta, uppfattade jag fel om jag tror att jag mötte dej i morse när jag åkte till jobbet ? Nattskift ?

 
Ingen bild

EBW

24 september 2009 18:53

Vissa blev ju förpassade till disken på det där nya stället. Det blir kanon det där! Bättre än förra... för mej =)

 
anniqa

anniqa

24 september 2009 22:35

Lena: TACK för ditt vittnesbörd. Det betyder mycket för mej att någon har noterat att jag varit uppe och i farten den tidiga timmen till trots. När jag mötte dej hade jag skutsat dotter till söderhamn, varit in i bergvik och fixat en del för att sen åka hem och hämta släpvagn och bärhjälp. sen var det full rulle tills jag trött som en gnu stupade i säng.

EBW: HYVENS!!! Jag uppskattar hjälpen! Sen att adressen ligger så midigt till för dej då det gäller att kombinera nöje med ...nöje kan jag inte riktigt rå för :o)
Blomman är finfin och inom kort kommer det att finnas vinglas så stategiskt placerade nära den från sent 80-tal inlånade soffan.

BÅDA TVÅ: Välkomna på en slurk!

http://anniqa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anniqa - Fredag 8 mars 06:24


SÖNDAG Knut träffar sin kompis Emma på simskolan (babysim, men det låter så barnsligt säger Knutte...) Knut och Emma hälsar på varann och snackar ut om vad som hänt sen sist. Det kan vara vad de fått smaka för konstig mat, hur de upplever att...

Av Anniqa - Lördag 27 jan 10:00


Det ÄR allt lite bökigt att veta vad som är vad i hyllorna på affären här i Geneve men även här hemma i hyllor och skåp då det här är den fransktalande delen av landet och de envisas med att skriva etiketter och annat på franska. -Rätt logiskt med ta...

Av Anniqa - 2 oktober 2023 16:19

Hittade en liten sak jag skrivit om resan till Kreta 2004  i en mapp döpt "NOSTALGI" i min dator.   Jag, barnets far och dottern nästan 12 år drog iväg på semester till Kreta och med oss hade vi även mamma/mormor. Det var en trevlig resa med myck...

Av Anniqa - 10 juni 2023 07:18

Jag sov bra även denna natt på soffan och Jennie sov också skönt med behaglig temperatur i sovrummet. Jag hann med en kopp kaffe och nåt varv på stickningen innan jag hörde hur Jennie var i farten med att packa upp mera kläder och saker. Jag hade riv...

Av Anniqa - 10 juni 2023 07:12

Jag sov som en stock.   Svalt och skönt och jag behövde inte oroa mej för att störa Jennie med mitt snarkande. Så otroligt irriterande med folk som snarkar och nu är jag rädd att jag blivit en av dem som irriterar. Det krävs liksom inte mycket fö...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards