Alla inlägg den 24 november 2009

Av Anniqa - 24 november 2009 19:09

Men herregud vad med saker man har som man inte använder.


Nu efter de här flyttarna som jag har ängnat mej åt har jag haft fullt sjå med att dumpa grejor åt alla håll. Det var hammock till förra grannen, 10st 25-liters dunkar till nya grannen vid lokalen jag hyr, en ful bokhylla till bruden som tog över lägenheten, en microvågsugn skall levereras till tjejen jag får jobb efter och det har kastats en redig hög med saker också.


Nu i kväll ledsnade jag ur på en gigantisk tavla som jag hade i förra massagerummet. Den passar helt enkelt inte på nya stället och nu har jag hängt ut den i källargången som man ska igenom för att ta sej in till mej. Min kund som satt och vaknade till efter behandlingen sa nåt om att jag var manisk när jag stod och bankade spikar i betongväggen med en kastrull och hon sa nåt om att "nästa gång du kommer hit är den väl borta!" Det var då jag fick idén!!!! Jag ställer ut skärmväggarna som jag har snubblat över i flera veckor i källargången och hoppas på att nån tar dom!


För att förtydliga att det är ok att ta med dem hem skrev jag en lapp och satte dit också. Hoppas de är borta redan i morgon!


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards