Alla inlägg den 5 december 2010

Av Anniqa - 5 december 2010 19:35

Julen står snart för dörren.


Undrar vem som har hittat på att man ska säga så?!


Nåja, det jag har lite problem med just nu är att jag inte har en endaste idé vad det gäller julklappar i år. Dottern har blivit stor och med det mera petig. När hon var liten kunde man ju köpa ett nytt gosedjur, ett nytt spel till datorn, en par böcker och ny pyjamas så var saken biff. Nu vet man inte längre vad det är som "gäller". En chansning jag gjorde i fjol visade sej dock vara en fullträff: ett par fårskinnstofflor. Hon är ju en fryslort som mor sin så varma fötter uppskattas. Jag hoppas på en önskelista från henne snarast så får vi se vad som kan fixas. Tomten kanske har nån idé också...


Sen har vi ju Han, den där snygga!


Vad ger man till en gosse som är intresserad av datorer och sånt som köper allt han vill ha i den vägen snabbare än jag hinner komma på att grejorna finns?! Om man ska gå på husgerådssidan så har han ungefär 300 ggr mera saker än jag när det gäller sånt så det är liksom inte läge att komma med ett snyggt uppläggningsfat eller nåt sånt. Han har inte nån bil så man kan inte köpa nåt till bilen.


Jag behöver alltså tips om julklapp till dels 18-årig jänta och till 35-årig snygging.


Själv önskar jag mej en sambo och en morgonrock.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards