Alla inlägg den 15 december 2010

Av Anniqa - 15 december 2010 13:27

Jag har drabbats av latmasken eller nåt liknande. -Feber, seg, bläig... och är hemma från jobbet. Det hela slog till lite sådär måttligt lustigt men hastigt i måndags och jag hann väl inte mer än in på jobbet innan jag började känna mej kymig och kinkig. Det slutade med att jag åkte hem och la mej efter första fikarasten.


Nåja, det är ju segt att vara seg så man blir ju mest liggande. Det är bara skit på teven och då passar det ju bra att ta till Facebook och dess utbud av spel. För ett år sen ungeför var jag fast i Farmville. Jag ställde klockan på ringning första natten jag var med för jag hade jordgubbar som skulle skördas vid 1-tiden. Det kan man väl säga är en liten varningsklocka. Alltså, att jag inte borde pyssla med spel och dobbel eftersom jag blir så manisk.


Nu har jag börjat med Cityville.


Man bygger sej en liten stad med hus man hyr ut, man driver olika restauranger och butiker och man kikar in hos grannarna och hjälper till lite. Det som är det stora problemet i Cityville är att man får slut på energi hela tiden så man kan inte fara runt och bygga som man vill. Man kan köpa energi men det låter jag bli med. Man får energi utpytsat med 5 minuters intervaller så har man tålamod så går det ju bra.


Jag har ju inte det. Nu sitter jag allvarligt och funderar på om jag inte ska ta och kika in på min gamla farm istället. Nu hade jag ju planer på att jobba i morgon... så jag kanske bör låta bli... men en liiiiten titt kan väl inte skada?!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards