Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Anniqa - 2 juni 2010 23:04

Snart kommer hon hem igen!!!


Så får jag gå och intala mej själv, och då har hon ändå inte ens åkt!


Dottern har kammat åt sej ett stipendium och tillsammans med några andra i klassen ska hon åka på språkresa till Schweiz. Avresa på söndag morgon och det kommer ju såklart att bli ett minne för livet, helt otroligt kul, kanske lite jobbigt men förhoppningsvis helt underbart. För henne.


Jag som tycker min unge är det mest fantastiska som finns här på jorden har ansökt om att att få hämta hem dem från Arlanda och kommer att ha nedräkning tills hon är hemma igen.


Hon frågade MEJ hur hon skulle göra, om hon skulle söka eller inte och jag sa som det var, att jag skulle ha blivit GALEN om jag inte hade fått den chansen när den fanns, när jag var i hennes ålder alltså. Nu kör vi pepp på henne som är lite nervös och på mej som är lite ynklig.


Hur lång är en navelsträng? Kan man töja den till Zürich?

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards