Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

SAMBO!!!

Av Anniqa - 28 juli 2011 01:38

Oj vad lite jag har bloggat på sista tiden!

Det är inte det att det har hänt lite, snarare att det har hänt mycket så jag har helt enkelt inte hunnit.


Jag och den snygge köpte oss ju ett hus och jag ska dra en del om renovering och sånt sen men just nu, efter att ha sovit en natt i huset och efter att ha hamnat i säng till sist efter ännu en sån där dag som bara hållit på och hållit på så konstaterar jag att jag ju har blivit sambo!


Är inte det lite vuxet? Jag tycker då det i alla fall och den snygge som jag väljer att kalla "den snygge" lite till TROTS att jag kan kalla honom sambon har nog fullt sjå med att summera alla vuxenpoäng han dragit på sej de senaste veckorna.


Annars så är det mest trivsamt och om några flyttlådor är jag färdig med mitt forna hem, lägenheten på nymåla, och kan totalt ängna mej åt att få det hemtrevligt här.


Sköööönt!

 
 
Mats

Mats

28 juli 2011 07:20

Tjena!
Kul att höra att ni börjar landa.
Är i Färila nu. Kommer till Söderhamn under vecka 32 så då hoppas vi att vi kan ses?!
Kram Mats

http://www.arhammar.nu

Anniqa

30 juli 2011 00:08

jag har lite dålig koll på veckonummer men det vore ju sköj att ses! vi får höras när ni närmar er :o)

 
Ingen bild

Sonja

28 juli 2011 12:35

Jösses va många vuxenpoäng ni samlar på er, heja på :o)

Anniqa

30 juli 2011 00:06

Jamen ja vet!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anniqa - Fredag 8 mars 06:24


SÖNDAG Knut träffar sin kompis Emma på simskolan (babysim, men det låter så barnsligt säger Knutte...) Knut och Emma hälsar på varann och snackar ut om vad som hänt sen sist. Det kan vara vad de fått smaka för konstig mat, hur de upplever att...

Av Anniqa - Lördag 27 jan 10:00


Det ÄR allt lite bökigt att veta vad som är vad i hyllorna på affären här i Geneve men även här hemma i hyllor och skåp då det här är den fransktalande delen av landet och de envisas med att skriva etiketter och annat på franska. -Rätt logiskt med ta...

Av Anniqa - 2 oktober 2023 16:19

Hittade en liten sak jag skrivit om resan till Kreta 2004  i en mapp döpt "NOSTALGI" i min dator.   Jag, barnets far och dottern nästan 12 år drog iväg på semester till Kreta och med oss hade vi även mamma/mormor. Det var en trevlig resa med myck...

Av Anniqa - 10 juni 2023 07:18

Jag sov bra även denna natt på soffan och Jennie sov också skönt med behaglig temperatur i sovrummet. Jag hann med en kopp kaffe och nåt varv på stickningen innan jag hörde hur Jennie var i farten med att packa upp mera kläder och saker. Jag hade riv...

Av Anniqa - 10 juni 2023 07:12

Jag sov som en stock.   Svalt och skönt och jag behövde inte oroa mej för att störa Jennie med mitt snarkande. Så otroligt irriterande med folk som snarkar och nu är jag rädd att jag blivit en av dem som irriterar. Det krävs liksom inte mycket fö...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards