Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Anniqa - 1 oktober 2011 21:40

Igår hittade vi ända ner till våning 4, eller våning 1... eller vad kallar man de olika våningarna?!


Nåja, längst ner i huset har vi ett försummat rum som kommer att kallas TV-rummet. Vi har en teve där, och soffa... eller soffor eftersom gossens soffa med fåtölj inte blivit såld. Det var det rummet vi tog oss till igår och efter att ha brakat i oss en varsin plankstek och nåt glas vin skulle vi se på film.


Först såg vi en film som jag verkligen har sett fram emot att få se: "Farsan" av Josef Fares. Jag gillade Jalla Jalla och hade höga förväntningar på den här fimen som sagt. Såhär efteråt säger jag; Vilken flopp! Det var tur att Torkel Peterson var med för han styrde ju upp en del. Tja, det var väl inte nåt fel på skådespelarinsatserna alls egentligen men manuset. Hade dom nåt alls?


Jaja, vi kände att vi behövde se nåt för att komma på bättre humör och inte helt tappa hoppet och lusten för att se på film, framförallt SVENSK film så vi drog igång en annan som jag inte heller sett. "VARG" med Peter Stormare.


Den var sämre än "Farsan".


Nu vill jag ha en bra bok istället. Eller en stickning.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards