Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Anniqa - 9 januari 2010 00:14

Jag har ju redan i ett tidigare skede erkännt att jag är en farmare (farmville).


Nu har jag gått över till countrylife.


Jag vet inte hur det är inom den här världen, kan det vara så att countrylife klassas som en tyngre drog än farmville? I sånt fall är jag en DÅLIG mamma.


Dottern har stretat emot rätt bestämt vad det gäller de här lekarna men nu var hon hos mej några dagar och jag VISADE henne mitt lantställe och påtalade alla fördelar med countrylife mot farmville och snabbare än vad jag hade vågat hoppas hade ungen gått med på och accepterat en invit till deltagande.


I kväll har jag varit och målat i lokalen igen. Enligt principen "när det blir kväller får den late brådis" stannade jag kvar längre än vad jag hade tänkt och var tvungen att ringa jourhavande pojkvän och be honom skörda klöver åt mej. "LOSER" sa han men såklart hade han fixat åt mej. Fanken vad han är bra att ha den gossen. En del mäter kvalitén hos sina killar i hur de är att städa och passa ungar, jag tycker det smäller högt med en kille som fattar hur viktigt det är att man skördar och sår om i rättan tid på facebook. Jag tror jag älskar honom....


I alla fall har dottern avancerat från level 1 till level 9 på de här dagarna så jag förstår att jäntan har legat i. Nu i kväll är hon på nån tjejfest och när jag kom hem och började engagera mej i min far såg jag till min fasa att hon hade fullt blommande klöver, mogna morötter och vajande vete i sin farm. Alltså SOS:ade jag (smsade men med lite akut karaktär...) och bad om jäntans inloggning till Facebook. JAG FICK DEN!!!!


Detta bevisar:

Hon litar på mej

Hon tycker det är jäkligt viktigt att levla på countrylife


Jag älskar så klart henne med.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards