Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Anniqa - 10 augusti 2010 19:05

Sommaren medför en viss stress hos mej.


Det gäller ju att hinna med så mycket som möjligt och det gäller framförallt att hinna få den rätta solbrännan. Den här sommaren har jag haft missflytet att jobba när solen varit framme och varit ledig vid mulet väder = stressad!


Nu är jag och den här snyggingen ni vet i Halmstad hos hans bror och JAJAMEN solen har varit på plats mot den ljusblåa bakgrunden. Fint och varmt blev det idag och just därför passade vi på att bege oss till stranden och stranden är ju skitlång här! Som att vara på Kreta ju och där är dottern så där fick hon :o)


När vi hävde oss iväg på förmiddan hade vi inte sånt hopp om längre solande och eftersom jag är född på 60-talet så hoppade jag över solskyddsfaktorn. Här gäller det att sola effektivt tänkte jag.


Soltimmen blev till timmar och fåfäng som jag är satsade jag helhjärtat på att sola framsidan. Nu är vi hemma och har duschat inför kommande middag och JAPP jag är röd som en tomat = stressen borta. Nu kan jag lugnt åka till Ullared i morgon för det finns inte en chans att jag kan vara ute i solen i morgon, i alla fall inte för att sola framsidan.


Uppdraget utfört med andra ord!

  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards