Alla inlägg den 4 april 2012

Av Anniqa - 4 april 2012 17:14

Om lite drygt en vecka fyller jag 44 år och det är inte utan att man börjar känna sej lite skraltig och rasslig.


Jag har tex en höft som tjafsat till och från i flera år och förra veckan var den riktigt stel och öm. Då har jag sån tur att jag har en kompis som jag brukar byta massagebehandling med och hon gjorde ett superjobb med både höft och spända käkar.


Sen åkte jag till Solna på mässa i två dagar och stod i montern mellan 10-18 båda dagarna utan att sitta ner en sekund och utan att gå längre sträckor än en meter i sidled nu och då. GISSA om man blir stel i hela kroppen av det!

Tja, sen så biter jag ju ihop käkarna en del när jag sover och till sist får man skapligt ont i skallen av det. I går var jag i ett sånt pass risigt skick att jag bokade mej en tid hos en naprapat och nu har jag varit iväg på renovering och genomgång.


Det böjdes och bändes och kollades och fixades och sen, med några rediga tag som knakade till lite mera på nåt ställe och nästan inte alls på nåt annat känner jag mej redo att stå på mässa igen. -Tur det för nästa helg åker jag till Timrå... :o)


Här är länken till mässan för den som vill kika. http://mittevent.com/timramassan/

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards