Alla inlägg den 27 april 2012

Av Anniqa - 27 april 2012 19:50

Idag hade jag överlämning av nycklar till vaktmästaren på Åsbäcksgatan där jag har haft mitt tillhåll för massage och kok av diverse hudcremer och jox i sådär 3 år.


Det är inte bara jag som har haft mitt tillhåll där utan 2 UF-företag har varit där och fixat på lediga stunder. Både dottern med Märkvärdigt UF och brorsdottern med Sweet Dreams UF har jag haft den stora äran att få rå om och det är faktiskt det faktum att de brudarna nu är så stora att dom inte kommer att behöva mitt lilla krypin längre som kändes mest när jag sa hej då till lokalen.


Nu ser jag fram emot att få till det riktigt bra här hemma så jag tids nog kan pyssla om mina massagekunder igen men nu ligger fokus på att få klart kokeriet! Hurra hurra för det!


Här kommer förresten en bild på hur det ser ut just nu:

 

Är det inte fint så säg! Lite väggar, ett tak, lite köksinredning, kanske en diskbänk en spis...
-Tja kort sagt snart klart!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards