Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Anniqa - 1 oktober 2009 03:01

Men herregud vad irriterande!


Jag har haft det superkörigt hur länge som helst och det har blivit sådär att jag är trött och orkeslös. Sover för lite.


Jag är en sån där kvällsmänniska så även om jag har varit trött hela dan så blir jag ofta pigg lagom till sovdags. Sen är jag sketatrött när jag ska upp på morron åsså stressar jag så det har väl blivit nån ond cirkel helt enkelt.


Nu fick jag för mej att jag skulle bryta det här så jag gick å la mej i tid i går. Eller, försökte i alla fall. Jag tror att jag kom i säng nån gång mellan 10-halv 11.


Nu är klockan 03:02 och jag kan inte sova. Har varit vaken i drygt en halvtimme. Jag kommer ju vara tröttare än någonsin i morgon ju!


Lika  bra att jag går ut och tvättar, annars har jag det kvar tills i morgon kväll. Hinner ju faktiskt tvätta lite mattor också för jag ska inte upp förrens vid halv 7. Ska skjutsa dottern till skolan för jag tänkte in till nya placet och koka saker till helgens marknad i Rättvik.


...


...


...och där tror jag att jag har lite av ett svar på varför jag inte kan sova! -jag håller hela tiden på och funderar på vad jag måste göra...


Kanske måste kontakta stressforskaren Bo von Schele eller vad han heter?


Äh, vafan. Mot tvättstugan. Man kan ju inte ligga här och bara vänta på att man ska somna. Lite kaffe ska jag ha också. VAD MYSIGT!!! Som när man jobbade som tidningsbud ju!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards