Alla inlägg den 21 april 2010

Av Anniqa - 21 april 2010 21:55

Jag var just in och kollade på Hannas blogg (http://hannahsbod.blogspot.com)

-vilken brud! Hon är för det första superglad, snygg, kul och trevlig och DESSUTOM fixar hon en massa hela tiden. Förutom att hon trixar till nya kula saker som hon säljer så verkar hon ha ett ständigt pågående projekt med sitt hem.


Syrran är sådär också. Fixar och trixar och gör om så det alltid är hemtrevligt. Mina bröder är inte så pjåkiga på det dom heller. När morsan flyttade för nåt år sen så körde hon dygnet runt tills det var klart och då var varendta tavla där den skulle. Farsan med fru flyttar hela tiden och då köper de alltid renoveringsobjekt som skulle få Martin Timell att gråta och vips så har de fått till det jättefint.


Kan jag vara en bortbyting? Jag skulle tex behöva ett matsalsbord till mitt hem. Jag har bott i nuvarande lägenheten i ett halvår och inte fixat den saken.


Nu är jag på firman och försöker fixa iordning beställningar. Det går i ultrarapid.


Var finner man inspiration? Finns den bara i en viss mängd och kan det vara så att människor som Hanna, farsan och syrran har snappat åt sej lite av min ranson också? Ro hit med min del i sånt fall!

Av Anniqa - 21 april 2010 00:08

Fick ett mail från mitt webbhotell.


Hej,

Vet du om att e-postaddresserna i ditt konto hemkokat.nu innehåller
ca 8272 meddelanden vilka tillsammans upptar ca 1007 MB utrymme?

Detta är mer än det maximala utrymmet som finns tillgängligt i ert
webbhotellspaket hos oss vilket är 300 MB.

 

VAD INNEBÄR DETTA FÖR DIG?

För dig som kontoinnehavare innebär detta två alternativ:

1. Du kan antingen rensa i dina e-postkonton så du kommer under din
   paketgräns. Detta behöver du göra innan den 2010-04-27.

2. Om du inte gör något aktivt val, eller om du vill behålla alla dina
   e-postmeddelanden, kommer vi från och med 2010-04-27 att fakturera
   dig för ditt överskjutande utrymme.

   Kostnaden för extra utrymme är 169 kr / månad per GB (1 024 MB).

   Extra utrymme faktureras med hela GB samt årsvis och inkluderar 25 %
   moms. Detta innebär en årskostnad för dig på 2028 kr.


NU är det dags, jag vill inte betala över 2000 spänn per år för att jag inte orkar rensa i mailen. Det jag gruvar mej för är att det kommer att bli som när man rensar lådor och skåp. Man blir liksom nostalgisk och det tar en evighet att ta sej igenom projektet.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards