Alla inlägg den 22 april 2010

Av Anniqa - 22 april 2010 19:07

Jag har givit mej på det GIGANTISKA projektet att rensa mailen och hittade detta mail från 2006 :o)


"Hej Anniqa!

Jag heter x.x och har prövat ditt hemkokta cerat lime.
Jag är musiker (trombonist) med Robert Wells och fick ett cerat av våran
busschaffis som körde  oss i sommras, jag tyckte att det var bra o såg
din hemsida och vore glad om du skickade ett gäng med cerat. ca 10 st

Du kan väl skicka det hem till mig (namn och adress...), skicka med räkning så jag kan betala.
 
Mvh
xx"

 

Jag tycker att det är konstigt att jag FORTFARANDE inte är milionär med en sån kundkrets...

Av Anniqa - 22 april 2010 16:15

Lisa, Pelle och Olle leker på en skola på kvällstid.


Lisa kastar en nektarinkärna på ett fönser så fönstret går sönder. En "ros" stor som en honungsmelon bildas men rutan sitter kvar.


Senare råkar Pelle sparka en boll på precis samma ställe så "rosen" blir något större. Rutan sitter fortfarande kvar.


Dagen efter går Lisa och Pelle gemensamt till sin lärare och erkänner sitt brott.


Senare kan Olle helt enkelt bara inte låta bli att pilla på rutan och vips så rasar hela rutan ihop.

VEM SKA BETALA!?

Se omröstning på höger sida och kom gärna med din egna motivering.

(fallet är hämtat ur verkligheten men namnen är fingerade)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards