Alla inlägg den 1 september 2010

Av Anniqa - 1 september 2010 07:10

Telefonen.


Den nya lilla mobilen jag köpte fortsätter att förvåna mej. Än så länge kommer vi rätt bra överens och jag har inte tagit till humöret på den riktigt som jag brukar kunna göra med nya prylar. Ja, jag erkänner att det beror på att jag inte förstår som jag brusar upp...


I morse hade jag bara den nya telefonen som väckarklocka och det funkade fint. Jag hörde att dottern också var i farten så allt var frid och fröjd.


Så efter en stund hörde jag min gamla väckningssignal som jag och syrrans ungar försökt fått in i den nya telefonen. Vi lyckades inte. TRODDE VI!


Nu var den där, Firefly. Den är lysande att vakna till men nu kunde jag å andra sidan inte få den att tystna. Jag pillade på allt jag såg i telefonen och började fundera på hur kul det är att höra den där låten var 9:e minut under resten av dagen.


Då hittade jag min gamla telefon. Det var den som lät. Jag hade visst inte fått av larmet på den så den ville också väcka mej fast den låg nere på köksbordet så det tog en stund innan jag hörde den. Och sen sådär en timme innan jag fattade...


SUCK!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards