Alla inlägg den 23 september 2010

Av Anniqa - 23 september 2010 22:19

Han som jag gillar som fanken meddelade just att FACEBOOK är nere!


Fattar ni vad många det är som drabbas av detta?! Jag tror inte att jag fattar det själv faktiskt men jag vet ju hur det var när jag var i farten och farmade som värst. Hade detta hänt då så hade jag nog blivit rätt så stressad. Jag menar, korna ska mjölkas, tulpanerna plockas, staket ska byggas...  Sen har vi ju den här sociala biten också,  man vill väl se vad kompisarna har för sej. Det senaste jag läste på fejan var att en av mina kompisar är i en relation. Jag frågade med vem och sen brakade hela FB ihop. Var det nåt JAG gjorde tro?!


HAN hade i alla fall även läst om katastrofen på twitter och jag börjar mer och mer förstå vidden av det här... Så här har man beskrivit situationen:  

Tragically Facebooks downtime has resulted in the loss of millions of animals on Farmville. One source said the farmers may never recover.

 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards