Alla inlägg den 7 september 2010

Av Anniqa - 7 september 2010 20:14

För nåt år sen var det klart för min del. Jag bestämde mej för att lägga min röst på Kristdemokraterna vid nästa val.


Detta med argumentet att de, lika som jag tycker att tv-licensen bör bakas in i skattepengarna. För min del kan licensen skippas helt men tills vidare kan den som sagt bakas in i nån skatt så man i alla fall slipper påminnas om elendet.


Men, så har ju Folkpartiet mer och mer börjat vinna min sympati. Detta eftersom jag gärna skulle vilja att en viss herre flyttade ihop med mej. Det är inte nån direkt panik med det men nog vill man då väl i alla fall bo ihop på ålderns höst. För min del börjas det kännas som sensommar och med andra ord snart aktuellt.


Nåja, vi får se vem jag röstar på, det kanske är klokt att lyssna på alla partiers argument innan man bestämmer sej.



Av Anniqa - 7 september 2010 18:34

Jag googlade på mitt firmanamn och hittade ett blogginlägg som gjorde mej lyrisk!


Jag har en återförsäljare i Piteå och nu har tydligen Emelie Nilsson, en 15-årig snärta som bloggar och dansar, snott en burk med min Kroppspeeling av sin mor.


Härligt blogginlägg tycker jag och tackar för berömmet.


Se Emelies blogg: http://eemelieniilsson.blogg.se/2010/august/hemkokatnu.html

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards