Alla inlägg den 12 november 2011

Av Anniqa - 12 november 2011 09:40

Hahhaha... Morsan har varit och klippt sej och den här gången fick hon en mörk rand infärgad tvärs över skallen.


Jag tycker att det ser piffigt ut men jag VET hur morsan hanterar förändringar i frisyren. Hon stör sej på det, det vet jag (jag är lika... retar upp mej under nån vecka och sen bryr jag mej inte).


Igår fick jag ett tomt meddelande från henne på telefon så jag ringde upp och kollade vad det var frågan om. Hon hade försökt skicka en bild på frillan och helt nyss fick jag ett sms med uppmaningen att gå ut på Telias hemsida och kika på den borttappade bilden.


 


Morsans bildtext: Vad tycker du om frisysen. Man kan ju ha mössa.

 

Jag tycker som sagt inte att randen är nåt problem men håll med om att tanten ser lite kriminell ut :o) Det ser ut lite som ett sånt där kort som polisen tar just när de plockat in nån kändis som slagit sönder ett hotellrum eller nåt... haha. Nu ska jag snart skicka ett meddelande till morsan med länk till min blogg. Åååå vad glad hon ska bli över det här!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards