Alla inlägg den 17 november 2011

Av Anniqa - 17 november 2011 10:46

Jag är som sagt hemma och är lite risig idag. Var hemma igår också och då var det mest sängen med en kudde över skallen som gällde så den dan var det liksom inga problem med sysselsättningen. Ja, sen hade jag ju PRO möte här hemma också i form av vårt sk "byggteam" som underhöll mej med bankande med hammare, sågande OCH för att inte glömma spring i våra tre trappor! Det skaver ordentligt i en öm skalle såna ljud men fint har dom gjort och lat kände jag mej som inte visade mej annat än när det var mat och fika.... :o(


Nåja, idag är jag piggare, har fått sovit ut ordentligt, det är tyst i huset och jag börjar kort sagt känna mej lite sugen på att göra nåt. MEN då är jag ju samtidigt sådär seg som man ju blir av feber och sånt så man får ta sej an små små projekt.


Jag har tagit mej an ett liiitet projekt som känns ack så bra att ta tag i. Jag håller på och går igenom skräpmail och tackar nej till fortsatta utskick från dessa företag. Det märkliga är att när jag tackar nej till ett mail så rasar det in 2-3 nya från någon annan... jag anar att det har ett samband och att de liksom har den idén att TRÖTTA UT en. Jag erkänner att de kommer att vinna men det är ändå ett lagomt pyssel det här en dag som denna. Nu ska jag kolla mailen och se hur många nya skräpmail det har kommit in.


Hörs


Hej


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards