Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Anniqa - 12 maj 2011 23:58

...känner man ju när man som jag idag fick veta att en av mina gamla klasskompisar (hej Mats, hur går det?) läser min blogg regelbundet.


Denne herre läser bloggen i sin mobiltelefon och brukar enligt vad han berättade för mej idag passa på att göra detta när han "sitter på huset".


OM du tycker att det blir för glest mellan bloggarna så magen påverkas vill jag att du hör av dej omedelbart. Jag tar mitt ansvar, det ska du veta!

 

Av Anniqa - 12 maj 2011 22:43

OM det händer nåt i mitt liv, då är inte jag den som sitter och håller tyst om det.


Nu har nåt stort hänt igen och för att inte hala på det alltför mycket kan jag ju börja med att upprepa mej och dra det där om när jag såg min svägerskas gamla barndomskompis "Gumman" på teve då det var reklam för Milko. Sen träffade jag på Peter från Larz-Kristerz på marknaden i Rättvik och där på marknaden träffade jag en massa annat trevligt folk med.


Tex träffade jag på Lasse som är make till en av mina återförsäljare. Båda gossarna är jättetrevliga och just den här gången fick den yngre av dom stanna hemma i Stockholm och jobba medans Lasse med dotter och måg flanerade på marknaden.


Ja, så kom man hem då och inte fanken är man pigg efter 3 dagar på marknad i Rättvik (kom just på att jag ska vara med en hel vecka på O-ringen...) så gissa om jag blev glad när jag kom hem på tisdag kväll och det var House på teve!!!

-Mitt favvisprogram!


Det är så himla bra det programmet att det måste tryckas in MYCKET reklam i det och i en av dessa reklampauser var det dags för ICA att marknadsföra sej och sina killar som grillar OCH vem ser man i denna reklamsnutt om inte Lasse!!!!


Fanken vad stort det här är!


Här är snutten förresten och Lasse är gossen med skägg som snackar om hickory... nåt.... jag hör så dåligt så den som först kommer in med hela Lasses replik textad får en flaska med myggdeo (giftfritt myggmedel) skickad till sej.


Lasse kommer in efter 19 sekunder :o)





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards