Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Anniqa - 23 maj 2011 23:14

Som Gustav Svensson så fint fick till det när han skulle motivera Postverket att skaffa mjukglassmaskiner till alla kontor...


Jag har fått bacillen, eller om det kan vara latmasken som har slagit till kanske.  

Hur som haver så är magen och skallen inte i form så jag har varit hemma från arbetet idag och var till mitt stora förtret även tvungen att avboka en massage. DESSUTOM borde jag absolut vara och koka grejs till helgens marknad i Bollnäs under all ledig tid nu men om jag vilar mej i form i morgon med kanske jag har fått oanade krafter för att fixa det mest akuta före helgen i alla fall.


Eftersom magen inte är som den ska har jag ätit rätt så sparsamt idag men efter middan kände jag att det skulle vara smaskigt med något och hittade några skivor färsk ananas i kylen. Dottern ville inte ha men det ville jag. Sen så blev jag lite tveksam till hur pass färska de egentligen var... men efter att ha resonerat med mej själv så kom jag fram till att min mage ju ändå är kass så varför inte ge dem till mej.


Det var ett väldigt dumt beslut för jag fick TRO DET ELLER EJ ondare i magen och lurar på om det kan vara gallsten jag har åkt på. Det gör nämligen ont i ryggen nu också men det kan ju ha att göra med att jag har tillbringat dagen och aftonen i soffan.


Nu ska jag gå upp och lägga mej i sängen tror jag. Det är trevligt med lite ombyte :o)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards