Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Anniqa - 7 februari 2011 18:07

Marknadsföring är A och O för att lyckas här i världen och det gäller bara att hitta det perfekta stället för sin annonsering för att man ska få den genomslagskraft som man förväntar sej.


Ska man finnas med i telefonkataloger tex?

Jag läser aldrig telefonkatalogen så jag skiter i det. Hemsida då? Ja, det tycker jag väl. Ett minimum är väl i alla fall att man har som ett visitkort på nätet med kontaktuppgifter.


Annonsering på internet då?


Nyss såg jag en jävligt malplacerad annons. Läste en artikel om en man som förgripit sej på småflickor. Man blir äcklad och undrar hur man kan göra så mot barn och dessutom filma skiten...


Under denna artikel fanns det länkar till två andra artiklar gällande samma man:

Stockholmspedofil filmade våldtäkter 180 filmer har hittats i 34-åringens hem – har spelat in övergrepp på flickor mellan sex och tio år


Pedofilen: Jag vill hämnas på tjejer 34-åringen spelade in 180 filmer med grova övergrepp och våldtäkter mot flickor


Under dessa länkar fanns denna annons:


Google annons:
Över 40 år? Dejtingsajt.
Dejting & vänskap för alla över 40 Hitta den rätte. Gratis medlemskap!

 

Jag har verkligen inget emot dejtingsajter men fan vad fel det kändes att ha den annonsen under den här artikeln.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards