Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Anniqa - 8 februari 2011 20:00

I lördags var jag och den här snygga gossen som jag hänger med ner på ICA Alen och shoppade loss lite i chipshyllan för att kunna ta oss igenom Melodifestivalen.


Mitt emot snacksavdelningen har de placerat tidningshyllan och det var då jag såg det. -Utbudet av tidningar för traktorintresserade!


Det är med en blandning av förvåning och glädje som jag konstaterar att det mitt inne i stan finns inte mindre än 3 tidningar speciellt riktade till dessa människor.

Jag har jobbat på ICA i Stråtjära i en massa år och jag tror faktiskt inte att vi hade detta utbud trots att närheten till bönderna var större där ute än här inne i stan.


Jag inser vilken sortering de har och ska faktiskt ta mej en rejäl titt på deras tidningshylla så fort jag har tid. Jag har nämligen aldrig hittat någon tidning som jag riktigt gillar. Spännande ska det bli att se vad de mer har i sina gömmor.



...undrar förresten vilken som blev årets traktor 2011?


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards