Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Anniqa - 29 mars 2011 21:31

Nu har man repat sej efter helgens Våffelchock (se tidigare inlägg om dödskalle i kokboken) och jag tror faktiskt att jag kommer att kunna äta både grädde och våfflor igen men jag står fast vid att det blir våffelmix nästa gång.


Vi var ju två som var med om den där traumatiska upplevelsen och nyss fick jag en länk till icakurirens våffelmixtest från gossen som nästan dog paltkomedöden med mej. Det som slår mej är att de givit Coops våffelmix högsta betyg och inte ICAs.


Jag ska bevara detta testresultat i minnet så jag tar rätt sort när det är dags och vem vet, jag kanske klipper till på en prenumeration av icakuriren också!


Här är det om nån vill undvika att göra fel


 

Jag blir lite glad nu för jag tror bara jag har smakat Ekströms (den med doft av gammalt mjöl och fet eftersmak) och Kungsörnens (med TRIST fettsmak... undrar om det finns nån med KUL fettsmak...) Haja vad jag kommer att gilla Coopvåfflorna!

Av Anniqa - 29 mars 2011 21:18

jaha, jag har dragit det här en par gånger förr men jag blir lika irriterad varje gång det händer så jag kostar på mej att gnälla vidare...


Det är tisdag, det ska vara House på teve kl 21.00 Jag har stressat hem för att hinna se det eftersom det är min favoritserie och IGEN är det utbytt mot sport.


Gaaaahhhhhhh......


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards