Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Anniqa - 21 juni 2009 14:18

Det var då väl väldigt vad skönt det blev!


Midsommar har man klarat av och det var länge sen jag hade det så bra!


Självaste midsommarafton firades hemma hos brorsan med familj och vi var inte mindre än 12 pers som kastade i oss sillen och sen var det dags för tävlingar. Jag ska återkomma med en utförligare rapport om detta men sammanfattningsvis kan man säga att vi lekte och åt oss igenom 12 timmar.


När vi kom hem fick jag och dottern på en promenix och plockade 7 sorters blommor att ha under kudden. Prince charming sa att det där bara var för tjejer så han avstod från att plocka blommor.


Dottern drömde väldigt mycket och om många men jag tror att jag blev störd av att ha en sån snygging bredvid mej i sängen så jag blev drömlös. -Lika skönt det kanske för tänk vad pinsamt att behöva berätta att min drömt om nån helt annan...


I alla fall så är jag bara in en sväng och rör ihop sololja nu. Dels till en beställning men sen till mej också för jag varvar förrådsstädning med att sitta och dega i en solstol med kaffekoppen bredvid.


LIVSKVALITÈT!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards