Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Anniqa - 24 juni 2009 08:04

Jamen sådär ja!


Idag kom jag upp i tid. Alldeles nyss ringde väckarklockan men då hade jag redan varit uppe i 1,5 timme. FAN vad skönt.


Med lite tur kommer jag att hinna det jag ska idag utan att få magsår :o)


Så här ser planen ut:


  • Upp i ottan (check)
  • Koka "fusk brun", ringblomssalva och aloe vera gele -2 modeller, en ansiktsolja och sololja.
  • Hälla upp myggdeo
  • Skriva ut etiketter till allt jag inte har etiketter på
  • Duscha
  • Klistra fast lite etiketter på det mest akuta som ska skickas
  • Packa in massor med saker i bilen så jag kan klistra etiketter under dan i Skärså
  • Göra paket som ska till Piteå och nån konstig ort neråt i landet
  • Åka på bussgods m paketet till Piteå
  • Åka till Grengatan 1 och lämna spikmattor
  • Posta lite fakturor å paket
  • Handla lunch
  • Handla lite grejs till firman
  • Kika in på Krukis (http://krukis.se) och hämta/lämna grejor
  • Hämta tidningar i Vågbro
  • Åka till skärså och vara på Albert senast kl 12.30

Sen ska jag ju jobba där till kl. 21 men då är man ju så att säga på plats :o)


Tur att jag kom upp i tid!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards