Alla inlägg den 13 maj 2009

Av Anniqa - 13 maj 2009 21:54

Sov jättedåligt inatt. Förmodligen delvis för att jag sov så länge dan innan. Försökte på alla sätt somna och låg kors å tvärs på spikmattan, var upp och kissade, drack vatten, la mej åt andra hållet, bytte kudde...


Sen ringde klockan och vips var jag dödstrött.


Masserade i Bergvik med första kunden kl 8. Sen var det en trevlig fikapaus med kund nr 2 innan jag åkte in till stan med avbrott för en nästan ändå trevligare snabblunch.


Därefter bar det av till Skärså för uppackning i sommarbutiken. Sen jagade jag dotterns buss så hon fick hoppa av efter vägen och åka med mej hem till henners far som hade maten på gång. Åt henne... :o( 


Klämde i mej några ägg och åkte till Lenninge där vi hade Motorhistoriker på kvällsfika. Himla trevligt gäng! 22-25 bilar tror jag det var där, alltså veteranbilar. Sen var ju min bil där också men de andra sa att den inte räknades. Hmmpf.


Kom i alla fall hem nyss och nu är det te med dottern innan jag tänker ramla i säng och SOVA!


På bilden: Hantverkspaviljongen i Lenninge. www.hantverkspaviljongen.se

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards