Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Anniqa - 19 maj 2009 23:43

Jag måste ju skriva om nåt trevligt också!


I morse (förmiddas då, kanske rent av runt lunchtid) var jag bjuden till min snälla kompis och kollega på ett av våra trevliga frukostmöten. Idag hade vi extra smaskigt med kaffe, te, olika brödsorter, brieost, ägg, skagenröra och kräftstjärtar.


Det är såna här små stunder som gör att jag tycker att det är riktigt härligt och bra att leva. Det är som en oas i tillvaron att bara få sitta och dega bort nån timme tillsammans med goda vänner.


Kom att tänka på en kille som jobbade på samma firma som mej, fast han jobbade i stockholm... han och hans kompisar hade en frukostklubb och de träffades på olika fik på söndagförmiddagarna. Trevligt! Undrar om de håller på fortfarande...


Just ja, jag skulle ju sortera papper! Just nu är hela mars och halva april klart!

Av Anniqa - 19 maj 2009 19:51

Nu var det dags igen då.


Reviosorn påpekade lite fint att jag är välkommen in med papper precis när som helst... Jag hade PRECIS för mej att jag hade sorterat in alla papper klart i pärmen "Verifikationer Januari-Mars" men det hade jag då rakt inte! Nu har jag kokat extra starkt kaffe och kommer förmodligen att tillbringa natten på golvet med papprena.


Bu huuu....


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards